Klacht: Accountblokkkade “Nationale Hulpgids” na schijnbare opstaande betaling

op 29 april 2016 over Nationale Hulpgids in de categorie Hulpverlening

Een tijd geleden heb ik een gratis account aangemaakt bij de Nationale Hulpgids om eventueel werk te vinden als hulpverlener. Na een tijdje ben ik de site helemaal vergeten ondanks de spammerige E-mailtjes.

Door deze spammerige mailtjes ging ik nar de website om mijn account op te zeggen. Maar tot mijn verbazing kwam ik er achter dat er schijnbaar een openstaande betaling stond en dat daarom mijn account geblokkeerd is. Ik heb hier letterlijk nog nooit iets van gehoord, niet per E-mail, niet per post. Wat volgens het CIB wel het geval was.

Doordat mijn account geblokkeerd is kan ik het niet eens controleren. Wie weet hebben ze wel gelijk en heb ik niet goed opgelet. Maar er is geen enkele manier om dit voor mij te controleren.

Tevens vind ik de Nationale Hulpgids enorm slecht te bereiken. Er is geen telefoonnummer te vinden op de website of op de website van de moederonderneming.

Hoe langer ik onderzoek deed naar een manier om in contact te komen, hoe meer ik me opgelicht voel. Wat een vreselijke manier van handelen voor een onderneming die nota bene “hulp biedt”.

Ik wil dat mijn account wordt opgeheven en dat de incassokosten worden kwijtgescholden. Wanneer het een betaling vooraf betreft wil ik graag het hele bedrag terug, ik ga namelijk geen gebruik meer maken van deze service, die mij niet eens laat opzeggen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimmyalkie