Klacht: Account verifieren duurt al ruim 3 weken

daantjuhhhh op 18 december 2019 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik heb 3 weken geleden 600 euro gewonnen op Unibet. Toen ik dit terug wilde storten kreeg ik de melding dat ik eerst mijn account moest verifiëren door een bewijs van woonadres aan te leveren. Ik heb hiervoor eerst een rekening van mijn mobiele telefoon aangeleverd. Daarbij werd aangegeven dat het gemiddeld 3 tot 5 werkdagen zou duren. Na dag 6 heb ik zelf contact met ze opgenomen en toen kreeg ik te horen dat zij deze rekening niet konden accepteren. Ik kreeg de eisen doorgestuurd waaraan het bewijs moest voldoen. Hierin noemden ze ook een utilitybill, dus ik heb een rekening van mijn elektriciteit doorgestuurd, een origineel PDF document. Na weer 5 dagen wachten heb ik weer contact opgenomen en weer werd aangegeven dat ze deze niet konden accepteren. Ik moest maar een bewijs aanleveren wat ik per post had ontvangen. Alleen in dit digitale tijdperk ontvang ik dit soort documenten niet meer per post, alleen digitaal. Dit heb ik ook bij ze aangegeven. Vervolgens krijg ik nieuwe vereisten doorgestuurd waar ook een printscreen werd genoemd als mogelijke optie van een bankafschrift. Vervolgens krijg ik weer een e-mail dat ze hier niets mee kunnen en dat ik echt iets moet aanleveren wat ik per post heb ontvangen. Daarop heb ik gereageerd en wederom uitgelegd dat ik niets per post ontvang en of ze wel wisten waar ze mee bezig waren, want de vereisten veranderen continu. Toen heb ik een e-mail terug gekregen waarin ze hebben aangegeven dat ze mijn documenten hebben ontvangen en dat ze deze gaan beoordelen binnen 3 tot 5 werkdagen. Inmiddels ben ik 7 dagen verder en nog steeds niets. Ik heb gisteren ook weer per mail contact gezocht, en daar blijven ze vragen om geduld, de afdeling is er mee bezig geven ze aan.

Wanneer mijn account geverifieerd is en mijn geld is teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daantjuhhhh