Klacht: Account onterecht geblokkeerd

op 11 mei 2020 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Hi, ik wilde een aantal dagen geleden reageren op een aantal huizen waar ik interesse in had, maar zag tot mijn verbazing dat mijn account geblokkeerd was?! Graag zou ik willen dat dit zo spoedig mogelijk ongedaan wordt gemaakt, want ik weet niet precies wat er in jullie systeem fout is gegaan, maar ik heb nu wel daardoor mijn kansen misgelopen.

Ik heb nooit een afspraak gemist en niets anders gedaan dan de afgelopen jaren waardoor dit zou kunnen gebeuren (van mijn kant.) Ik heb ook geen reden gekregen, meteen een bericht verzonden, maar nog niets hierover gehoord.

Ten alle eerste wil ik dat mijn account gedeblokkeerd wordt en aangezien ik ideale Direct Kans woningen en een aantal Inschrijfduur woningen die maar voor een paar dagen open stonden heb gemist, wil ik nu voorrang.

Ik wil dat er aan mij een huis wordt aangeboden met vergelijkbare criteria als de kansen die ik heb gemist. Een woning voor starters, minimaal 1 slaapkamer, minimaal 1e etage, balkon en gelegen in Schiedam, bij voorkeur regio Parkweg. Ik hoor nog graag van jullie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saladin_Sane