Klacht: account omzetten van premium naar family gaat verkeerd

op 13 september 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ons account van premium omgezet naar een family account.
Er worden nu dubbele kosten in rekening gebracht.
ik heb mijn premium opgezegd en de kosten terug laten boeken door de bank waardoor mijn premium account is geblokkeert en ik nergens meer in kan komen.
Bij mijn gezin werkt family wel alleen bij mij zelf helemaal niks.
Ik kan ook niet inloggen en mijn mail adres wordt ook niet herkent.
Hoe kan ik mijn family account goed krijgen zodat ik hier gebruik van kan maken.

Gewenste Oplossing:

Als mijn family account goed werkt voor het gehele gezin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rayman01