Klacht: account niet meer kunnen gebruiken

op 28 september 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enige tijd kan ik niet meer in mijn account. Ook kan ik niet meer in dat emailadres waarop het account geregistreerd staat. Dit zou je allemaal moeten kunnen wijzigen volgens de site van spotify….hoe dan? Door een online formulier waarbij je in moet loggen met de gegevens waar je problemen mee hebt….kortom je kunt helemaal niets. Meerdere malen het formulier ingevuld, maar dan krijg Je blijkbaar een mail op het mailadres waar Je niet meer bij kunt. Je kunt zelfs je abonnement niet opzeggen!
100 % zeker weet ik dat het wachtwoord goed was, maar nee dus…ik Betaal voor niets….

Gewenste Oplossing:

Account is opgezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dbakkro