Klacht: Account gehackt. Er zijn producten op mijn account besteld die ik zelf niet besteld heb maar wel voor moet betalen.

op 13 juli 2019 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Er zijn onlangs producten besteld via mijn wish account die ik zelf niet besteld heb, dus ik neem aan dat dus mijn account gehackt is, het enige aparte hieraan is dat het wel verzonden word naar mijn adres.
Ik kon deze niet annuleren omdat ze al onderweg waren.
Onlangs zijn er ook al 2 producten binnen, die ik zal retouren.
Nu word er van mij verwacht dat ik €220 euro overmaak via een afterpay bedrijf klarna.
Maar dit ga ik natuurlijk niet betalen. Jullie site is niet veilig als dit zomaar kan gebeuren.

Daarnaast heb ik al 4 mailtjes gestuurd en krijg ik telkens standaard antwoorden waar ik helemaal niks mee kan.

ik zit nu met een telefoon, en een drone die ik helemaal niet besteld heb, en zou nog een drone en een verrekijker onderweg zijn. Ik neem geen pakketten meer van wish aan en geef ze terug aan de bezorger. Maar nog steeds word er van mij verwacht dat ik 220 euro ga betalen.

Ik zou graag die andere 2 producten die ik al heb ontvangen willen retouren, en de retourskosten vergoed krijgen.

Ik wil een bevestiging dat mijn account veilig is, dat er niet meer van mij verwacht wordt dat ik 220 euro hoef te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]