Klacht: Account gehackt

op 14 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vandaag kreeg ik een mail dat ik nog een openstaand bedrag heb. Dit blijkt te zijn voor een 3 gangenmenu voor €20. Ik heb dit niet gekocht en wil dit ook niet kopen. Iemand heeft via mijn account ingelogd aangezien mijn wachtwoord ook was veranderd!! Ik wil geen 20 euro uitgeven aan iets wat ik niet wil en waar ik ook niets aan kan doen!! Ik neem aan dat deze bestelling nog geannuleerd kan worden dus graag een oplossing! Mijn account is nu al geblokkeerd en wil niet in aanmerking komen met een incassobureau aangezien ik van niets weet!!

Graag mijn bestelling annuleren aangezien ik dit zelf niet heb besteld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Beste meneer/ mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u het idee heeft dat u gehacked bent. Wij zien dat u ons ook een email heeft verstuurd op 14-09-2017. Wij hebben net op uw mail beantwoordt met de vraag of wij telefonisch contact met u kunnen opnemen. Na het telefonisch contact kunnen wij kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 september 2017 om 12:28 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Uit ons systeem blijkt dat de veiling ondertussen betaald is. Ook zien wij dat het e-mailadres inmiddels is aangepast.

Wij gaan ervan uit dat het probleem ondertussen opgelost is en dat u erachter bent gekomen wie het bod heeft uitgebracht.

Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan telefonisch contact met ons opnemen hierover?

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne Johnsonn