Klacht: Account geblokkeerd, en geld niet krijgen.

JeremyRuss2504 op 09 november 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik heb 2 weken geleden 55 euro gewonnen, en toen ik dit wou laten uitbetalen, vroegen ze mij om mijn legitimatie. Ik heb hun die gegevens gegeven, alleen vroeg ik of ik mijn voornaam en mijn geboorte datum kon veranderen omdat dat niet overheen kwam met het geen op mijn legitimatiebewijs. Hier en daar wat over gemailed, en er werd gezegt dat ze dit zouden oplossen. Inmiddels, 2 weken later, heb ik het geld nog steeds niet, en konden ze mijn legitimatie niet veriferen omdat het zogenaamd geen goede foto was (de zelfde foto is geregistreerd met diensten van de overheid), dat dat zolang moet duren om alsnog te zeggen dat het niet lukt verbijsterd mij wel, maar goed. Ik stuur dus een andere foto van mijn legitimatiebewijs, eentje die overduidelijk is, en Krijg ik vandaag ineens een mailtje binnen, waarin staat dat mijn account suspended is. Dus ik krijg mijn geld ook niet meer. Ergens verwacht ik het gewoon te krijgen omdat dit al zwaar tegen de nederlandse wet werkt, qua persoonsgegevens zoals mijn legitimatie. Ik heb hun gewoon Mijn geld overgemaakt uit vertrouwen natuurlijk., nooit gedacht dat ik voor dit soort situaties zou komen te staan, maar dat brengt een hoop frustratie met zich mee. Ik maak Mijn geld aan hun over zonder problemen, dus zo verwacht ik het ook weer terug te krijgen.

Hoop dat dit opgelost zal worden.

Vriendelijke groet, Jeremy.

Als ik het gewonnen geld op mijn rekening zie, ben ik zeer tevreden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door