Klacht: Account geblokkeerd

op 25 mei 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Al jaren bestel ik met volle tevredenheid bij Zalando op rekening.
Ik ben geen wanbetaler en als ik een artikel(en) hou dan betaal ik direct en ruim binnen het betalingstermijn.

Alleen is hier nu abrupt een einde aangekomen. Ik kan met geen mogelijkheid meer een bestelling plaatsen alleen als ik in het bezit ben van een creditcard, die ik dus niet heb, want dat is de enige betaalmogelijkheid die Zalando mij nu biedt.
Na verschillende telefoontjes met klantenservice medewerkers ben ik geen stap verder gekomen.
Het zijn zoals vele mensen al omschrijven allemaal standaard antwoorden en sturen je van het kastje naar de muur.
Er is niemand die deze blokkade kan onderbouwen, en dit voelt enorm frustrerend.
En nee, ik ben niet verhuisd, ook niet onlangs getrouwd, ook geen openstaande rekeningen etc etc….
Ik verwacht van Zalando dat ze met een oplossing komen.

Ik ben tevreden als ik als klant weer gebruik kan maken van Zalando.
Een goede uitleg krijg waarom mij het ineens onmogelijk wordt gemaakt om wat te bestellen.
Anders ga ik keihard gillen!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht mar67

1 maand geleden - Ik krijg zojuist het bericht van klacht.nl dat Zalando mijn klacht niet in behandeling neemt. Wat is dat voor een onzin??

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mar67