Klacht: Account geblokkeerd

op 21 mei 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Zalando heeft om veiligheidsredenen mijn account geblokkeerd. Ik heb te horen gekregen dat ze niet meer informatie mogen geven dan dit (reden dus onbekend) en dat er niets gedaan kan worden om mijn account weer te reactiveren. Het steevaste antwoord: ik begrijp uw frustratie, maar we kunnen niets voor u doen. Ik vraag me af of dit juridisch wel kan en mag. Er wordt ook geweigerd mij door te verbinden met de afdeling die hierover gaat, of met een senior manager. Een volledige patstelling.

1. Een goede, onderbouwde (met bewijslast) reden waarom er zonder overleg eenzijdig een account geblokkeerd wordt. Ik voel mij namelijk als een crimineel bejegend.
2. Reactivatie van mijn account zodat ik binnen de wettelijke retourtermijn artikelen terug kan sturen.
3. Een oplossing voor een waardetegoed van 50 euro dat nog op mijn account staat.
4. Na volledige afhandeling, opheffing van mijn account en verwijdering van al mijn gegevens in de administratie en achterliggende systemen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lderoo1973