Klacht: Account door een ander aan gemaakt op mij naam

op 02 mei 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Er is op de twoo site een account gemaakt met foto’s van mijn face book pagina en buiten mij om
Er is ook een premium lidmaatschap af gesloten en kreeg een bericht dat ik moest betalen.
Ik vind dit door twoo niet zorgvuldig gececkt.

Dat echt alles van mij verdwijnt uit de site

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 03 mei 2017 om 09:12 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Twoo zal nooit een account in jouw plaats registreren en betalingen kunnen enkel gebeuren indien het lid de betaalgegevens zelf invult op de site.

Ik heb dit meteen voor je nagekeken. Volgens onze gegevens heb je je Twoo-account geregistreerd via de mobiele site en je registratie bevestigd via het e-mailadres waarmee je ons hier contacteerde.

Ik zie dat je inderdaad Premium aankocht via PayPal op je mobiel. Je Premium werd stopgezet toen je je account verwijderde dus je hoeft hier verder niets meer voor te doen.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Ronny Krikke