Klacht: accommodatie

jdenheld op 30 september 2013 over Slagharen in de categorie Attractiepark

mijn klacht is fat als je binnen komt dat als je voor alles hebt niet 4 keer heen en weer moet lopen.

tevens Zijn de accomodatie bedden te klein maar op de website staan ze heel groot en mooi terwijl dat niet zo is.

veder een is de douche en wc te klein

dat bij aanvang alles wordt gevaargd wordt of je nog iets nodig moet hebben zo als handendoeken en thee doeken en dat je dan niet extra daarvoor hoef te betalen als je alles in 1 hebt betaald.

grote bedden voor lange mensen en iets breder zo dat je lekker kan slapen en w.c. en doche apart.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slagharen over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slagharen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slagharen

Heeft op 24 maart 2014 om 11:20 geantwoord

De familie is verzocht om rechtstreeks contact op te nemen met onze afdeling Guestservice om de klacht naar tevredenheid op te lossen!

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Slagharen beoordeeld.

jdenheld

Heeft op 18 oktober 2017 om 05:33 geantwoord

ik zou graag een tegemoet komen willen zien omdat ik niks anders dan ellende heb ondervonden die weekend terwijl het een leuk weekend uit zou moeten wezen ik was nog liever naar het buitenland gedaan dan had ik het harstikke leuk gehad. en het duurt erg lang voor een oplossing triest.

Alle klachten die gemeld zijn door jdenheld