Klacht: accommodatie

op 01 oktober 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Via vakantieveiling een chalet geboekt. Op de foto staat een prachtig chalet vermeld met prachtig interieur, terwijl we in een oud en verrot chalet terecht kwamen. Het stonk er toen we binnenkwamen, de kachel stond aan..bloedheet. Eerst kachel uit en ramen open. De lakens die we meekregen roken schoon, maar hadden vlekken..de gordijntjes wil je niet tegenaan zitten, dan voelde ik me vies. MIjn puberdochter wilde niet eens in het bed slapen, haar voeten hingen over het bed heen!!! Het bed is smal, mijn dochter gelukkig slank, maar hier kan een meisje van 13 echt niet in slapen (zie foto). De tafel verrot aan de zijkant (zie foto) Het leek wel een vluchtelingenkamp. Nooit en nooit meer!! We kwamen om even bij te komen, maar het was een hel!
Subtropisch zwembad, laat mij niet lachen!!! Niks subtropisch aan. Nooit en nooit meer in een park van jullie!! ik raad het ook iedereen af om hier iets te boeken.

70 euro aan vakantieveiling betaald, maar ook 75 euro ongeveer aan Oostappen. Dit gedeelte wil ik teruggestort op mijn bankrekening.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beer1975