Klacht: acceptgiro fraude

op 15 september 2016 over Dela in de categorie Verzekering

Goedendag, ik lig in een vechtscheiding en mijn aankomend ex heeft een accpetgiro gekregen met zijn gegevens, maar vult daar MIJN bankgegevens in en tekent weer met zijn naam, bij de bank is het ook fout gegaan daar de acceptgiro erdoor geglipt is, Dela geeft aan hier niets aan te kunnen doen, daar het bij de bank fout is gegaan, De situatie is zeer ondraagelijk met mijn aankomend ex, hij probeert zo overal onderuit te komen, dit waren mijn centen, en zijn rekening, ik hoef niet voor zijn rekeningen op te komen, Het minste wat Dela had kunnen doen, is mij het bedrag terug storten, 42,24 euro en het bij hem opnieuw vorderen, zo moeilijk hoef dit niet te zijn, nu heeft mijn ex gewonnen, ik heb hier al aangifte van gedaan bij de politie
Ik zou het zeer op prijs stellen als ik het geld terug kreeg van de Dela en dat ze hem opnieuw aanschrijven voor het te vorderen bedrag.

Graag verneem ik hier een serieuze en positieve reactie van
met vriendelijke groet
Patricia Bischops

Ik zal tevreden kunnen zijn, wanneer ik die 42,24 euro terug gestort krijg en wanneer het opnieuw gevorderd word bij mijn aankomend ex,
Als dit niet het geval is, ga ik er verder mee

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dela over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 3binkjes