Klacht: acceptatie verzending voor PostNL

op 24 juli 2016 over Staples in de categorie Kantoorartikelen

Goedemorgen:

Gisteren hebben wij geprobeerd twee pakketten naar Portugal te sturen via PostNL. Helaas werden de pakketten door mensen van Staples Breda geweigerd.

De dozen werden door mij gekocht van Manutan geleverd met inwendige maten 100 x 50 x 50 cm en ik ga er zonder meer vanuit dat dit geaccepteerde standaard maten zijn. Voor zover ik heb kunnen nagaan kan je trouwens geen dozen bestellen met die buitenmaten. Dus als PostNL stelt dat zij pakketten met die maten accepteren dan moeten dat wel binnenmaten zijn.

Eerder had ik een dergelijke doos via dezelfde locatie verstuurd naar Zweden zonder problemen.

Dit keer werden twee dozen naar Portugal niet geaccepteerd omdat – volgens Staples personeel in Breda – PostNL moeilijk zou doen wat maten betreft en dat deed in andere gevallen. Ik teken hierbij aan dat de Stapels mensen de buitenmaten hebben gemeten en vervolgens een en ander niet hebben geaccepteerd. Dit vond plaats op zaterdag 23 juli om ca. 16:15 uur.

Alles bij elkaar vind ik dit niet acceptabel. Mocht u alsnog de zending willen accepteren dan hoor ik dat graag van u.

Willem Top
Bijenlaar 6
4854 GJ Bavel

T 0765640345

email: topves@ziggo.nl

Voor de goede orde hierbij de nota van de bij Manutan bestelde dozen met opgegeven maten.

Zie: extra informatie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staples over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Top