Klacht: Absurde levertijd !!!!!!!

desireebouten op 17 december 2019 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik heb op 29 november j.l. een fotoboekje besteld via Albelli.
Na hier veel tijd en energie in gestopt te hebben dacht ik een uniek kado te hebben voor een vriendin die 20 december jarig is.
Ruim op tijd dacht ik.
Kreeg bij de bevestiging direct bericht dat de levertijd -wat extra dagen- nodig had vanwege drukte. Op 11 december had ik nog niets vernomen en heb ik een chat gestart.
Ze beloofden me dat binnen 2 tot 4 werkdagen geprint en geleverd zou worden (de 4e werkdag is dus vandaag 17 december!).
Nog altijd op tijd dus.
Mijn chat werd in een mail bevestigd. Mocht ik de komende dagen geen voortgang zien in mijn bestelling mocht ik weer chatten.
Tevens ontving ik diezelfde dag ook nog een mail dat levering in elk geval uiterlijk 24 december Kerstmis zou zijn (raar ??).
Vandaag de 4e werkdag heb ik t├│ch maar weer via de chat contact gezocht met de vraag of de bestelling dan vandaag verstuurd zou worden, zoals beloofd……
Mijn ergste vrees werd bevestigd !!!!!!!!
Het foto-album is wegens enorme drukte nog niet eens in productie genomen !!!!! Ook kunnen ze dit op geen enkele andere manier bespoedigen zeggen ze.
Dit lijkt me stug, als er ergens een probleem is, is er toch ook wel iets te regelen of naar voren te schuiven?
Op dit moment zit ik dus na bijna 3 weken wachten zonder een kado voor mijn vriendin die – 50 – wordt en waarvoor ik dit speciale kado had bedacht om haar op haar verjaardag te verrassen (en niet een week later of zo). BEN DAN OOK ZEER ONTEVREDEN !!!!!!!!!!
p.s. Er werd met nog medegedeeld dat ik de bestelling ook nog kon annuleren…..
Met andere woorden; dat ik na al dat werk wat ik erin heb zitten en de verloren tijd die ik aan het wachten ben tussen 27 november en vandaag 17 december, weer een nieuw fotoboek mag gaan maken, bij een concurrent? ABSURD
goed advies van Albelli ­čÖü

Als het fotoboek UITERLIJK 19 november a.s. op mijn deurmat valt. Ben nu ook nog eens afhankelijk van de postbezorging (ivm kerstdrukte).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 04 januari 2020 om 12:19 geantwoord

Beste mevrouw Bouten,

Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. De reden van de vertragingen is dat we veel meer bestellingen hebben ontvangen dan verwacht. Om ervoor te zorgen dat al deze bestellingen zo snel mogelijk verstuurd konden worden hebben we extra mensen aangenomen in onze fabriek.

We hebben u een e-mailbericht toegestuurd met een passende oplossing.

albelli

desireebouten

Heeft op 04 januari 2020 om 13:18 geantwoord

Ze storten het geld terug, maar daar ging het het allerminste om....Ik wil gewoon betalen voor een geleverde dienst, maar ze hadden veel eerder moeten communiceren en/of met een oplossing mogen komen!!

Alle klachten die gemeld zijn door desireebouten