Klacht: Absurd slechte klantenservice

op 25 juli 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Wat een zaak zeg en een klantenservice. Zit je hier met de familie te eten met een kleintje van 1,5 jaar krijg je een vol dienblad van een onbeholpen figuur in je nek die naar boven loopt. Niet dat het personeel of de manager dan naar je toekomt om te kijken hoe t gaat en wat er eventueel geregeld moet worden met bv schoonmaken van spullen en/of kleding of zelfs de personen… Nee joh ben je gek.
Als diezelfde figuur dan 3 minuten later weer naar boven loopt en weer het een en ander uit zn klauwen laten pleuren waarbij een glazen bierfles kapot valt en t glas vol over onze tafels heel gaat hoor je niets hoor. Ga je zelf verhaal halen bij die figuur word er doodleuk gezegd “Heren ik denk dat het verstandig is dit gesprek buiten verder te voeren…”. Wat ben je dan voor bedrijf zeg, gatver!!! Niet eens een sorry van die simpele ziel( na 2 van die debiele acties) en al helemaal niets van t bedrijf of de manager die dr met dr neus bovenop stond!!!! Bah bah bah om je dood te schamen!!

Het bedrijf kan wel gewoon contact zoeken om dit normaal af te handelen want dit was te bizar voor worden. Zo slecht als men daar om ging met de dubbele situatie..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan.vO