Klacht: Absurd hoge tel rekening!!!

op 05 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuw abbonoment afgesloten met internet erbij. sinds ik een nieuw toestel heb met internet krijg ik telefoon rekeningen binnen van 200 euro.. ik heb al verschillende keren contact opgenomen met jullie maar het enige wat mij verteld word is dat het door het sms komt, nu moest ik een sms-bundel erbij nemen van weer 10euro erbij en nog blijven de rekening omhoog lopen. ik sinds thuis altijd op de wifi en doe verder niks aparts met internet dan keer facebook kijken en whats-app sturen.. nu heb ik al 2dagen uitgetest wat er met me online rekening gebeurd als ik me telefoon helemaal uit zet. nu is me rekening 2 dagen niet omhoog gegaan,maar als ik me telefoon weer aan zet en gewoon op facebook zit (thuis) en whats-app verstuur gaat de rekening weeer ophoog. NU BEN IK ER HELEMAAL KLAAR MEE EN ALS ER GEEN OPLOSSING KOMT NEEM IK CONTACT OP MET DE RECHTSBIJSTAND VERZEKERING!!! ik vind het rond uit schandalig hoe dit allemaal kan en niemand je kan helpen maar het geld kunnen jullie er wel vanaf schrijven.

als ik geholpen word door de telefoon rekeningen omlaag te krijgen en niet elke dag me rekening omhoog gooien!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 10:25 geantwoord

Beste elkevanlent,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Afra
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door elkevanlent