Klacht: Absorberende dingentjes plakken op baby billetjes.

op 27 september 2017 over Pampers in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste,

İk heb 2 kinderen en gebruik al 2 jaar pampers. De laatste tijden koop ik pampers premium protection in verschillende maten. Heb een kind van 2 jaar en eentje van 8 maanden. Wat mij de laatste tijden vaak overkomen is dat de absorberende laagje, jel achtige gedeelte op de billentjes van mijn oudsre dochter plakt. Dit is al ruim 10 keer gebeurd. İk snap niet hoe dit kan? Zowel in de nacht luier als overdag is dit gebeurd. İk heb ook best veel luirs gekocht en ik weet niet wat ik hiermee moet doen? Misschien hebben jullie een oplossing hiervoor. Dit moet namelijk niet gebeuren. Daarnaast plakt er zoveel, dat het ook lastig is om her weg te krijgen. İk heb ook fotos gemaakt als bewijs. İk hoop dat ik hiermee geholpen kan worden.

-luier vervangen met andere luiers bijvoorbeeld premium protection active fit waar ik erg tevreden ben.
-mijn geld terug krijgen
-nieuwe luier krijgen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pampers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pampers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meryemk