Klacht: Mijn ABP

Maren Schouten op 18 januari 2017 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is geen directe klacht. Ik wil graag weten waarom mijn.abp.nl sinds enige tijd (tenminste 5 dagen) niet toegankelijk is.
Ik woon in Thailand. Verbinding met digid.nl is goed.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pensioenoverzicht weer kan inzien ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van ABP

8 jaren geleden - Beste Maren, Om je klacht in behandeling te nemen heb ik meer gegevens nodig. Mag ik je klantnummer of volledige naam en geboortedatum? Alvast bedankt, Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door