Klacht: abonnement/wijziging

op 02 juni 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement van onbeperkt bellen naar vast en mobiel afgesloten echter zonder mijn in kennis te stellen is het abonnement per 16 april gewijzigd waardoor mijn rekening is opgelopen tot 240 euro!!!
Zij zeggen dat ze mijn hierover een brief hebben gestuurd omstreeks eind maart,maar het is toch niet gebruikelijk dat een bestaand contract gewijzigd wordt,denk dat dit ook te maken heeft dat ik per 17 juni ben overgestap naar Ziggo……..

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon het zelfde moet betalen wat ik anders had moeten betalen,zonder wijziging zal hierover ook een officiële klacht indienen bij Onsbrabantnet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

Bericht van Onsbrabantnet

1 jaar geleden - Beste Michael, We hebben je klacht ontvangen. Deze zal door onze klachtenafhandeling behandeld worden. Met vriendelijke groet, [Guido] Webcare OnsBrabantNet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 01 juli 2016 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Je klacht is inmiddels afgehandeld door onze afdeling klachtafhandeling. Mocht ja naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan raden we ja aan telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Zij helpen je graag verder.

Voor de facturen en inzicht in de actuele kosten kun je altijd MijnBrabantNet raadplegen.

Met vriendelijke groet,
[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door michael game