Klacht: Abonnement wijzigen

op 04 juni 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 17 mei en 28 mei een poging gedaan om het abonnement tijdelijk te wijzigen dat lukte niet ,dus een mail gestuurd naar de redactie 2x , en een automatisch antwoord terug gekregen waarin staat dat je binnen 5 werkdagen reactie terug krijgt wat tot nog toe niet is gebeurt ,nu is het zo dat de krant al een paar dagen niet is bezorgd rara hoe kan dit, want degene waar de krant in de bus moest, heeft hem iedere keer bij ons uit de bus moeten halen en het schijnt dat sinds deze week de krant bij onze eigen bus ook niet meer word bezorgd.
Graag een reactie of een tel.naar 0620603146.

Groeten Bert en Margje Visser.

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door benmvisser