Klacht: Abonnement wat gratis zou zijn

op 02 mei 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 07 mei 2017 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dirven,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
We vinden het spijtig dat de aanbieding niet duidelijk is overgekomen.
U bent benaderd om mee te spelen met de Lotto waarbij u de eerste maand gratis mee speelt.
Op uw verzoek hebben we de deelname opgezegd, u ontvangt hier nog een schriftelijke bevestiging van. De afschrijving welke heeft plaats gevonden zullen we terug storten op uw rekeningnummer, na ontvangstbevestiging van de bank zal deze binnen 4 weken weer op uw rekening staan.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Ravidirven