Klacht: Abonnement ten onrechte afgesloten

op 08 augustus 2017 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

De telemarketeer van Dutch Pharma heeft een abonnement afgesloten bij een meneer, die sinds kort in Nederland verblijft. Meneer is een vluchteling (sinds kort een statushouder) en is de Nederlandse taal niet machtig. Desondanks heeft meneer een proefpakket opgestuurd gekregen. Aangezien meneer niet goed heeft kunnen begrijpen hoe de actievoorwaarden eruit zien, is het abonnement na de proefperiode verlengd en zit hij een jaar aan Dutch Pharma vast. Ik heb Dutch Pharma gevraagd om coulantie en het ontbinden van het abonnement, maar zij houden vast aan hun voorwaarden en zijn niet gevoelig voor de manier waarop het abonnement tot stand is gekomen. Ik vind het derhalve onbegrijpelijk dat er onterecht misbruik wordt gemaakt van mensen die de Nederlandse taal onvoldoende beheersen.

Ik was tevreden geweest indien Dutch Pharma vanuit coulantie het abonnement had beëindigd en meneer de laatste levering mag retourneren. Helaas heeft Dutch Pharma laten weten zich vast te houden aan de actievoorwaarden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MirjamL123