Klacht: abonnement stoppen

op 16 februari 2018 over twoo.com in de categorie Websites

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 16 februari 2018 om 22:09 geantwoord

Goedenavond Wisam,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het meteen voor je nagekeken. Niemand anders kan echter inloggen op jouw Twoo-account en een betaling uitvoeren in jouw plaats tenzij die persoon over je inloggegevens beschikt alsook over je betaalgegevens.

Blijkbaar stond je account ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Je kon het verlengen van je Twoo Premium op ieder gewenst moment per direct uitschakelen door onder de instellingen van je account je Premium stop te zetten. Wanneer je dat doet, wordt je abonnement niet meer automatisch verlengd, maar kan je uiteraard wel nog gebruikmaken van Twoo Premium voor de termijn die je reeds betaalde.

Je moet hiervoor echter niets meer doen, ik heb dit reeds in orde gebracht voor je.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om me te contacteren via info-nl@twoo.com. Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door wisam