Klacht: Abonnement omzetten ivm emigratie

op 13 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ga binnen 2 weken emigreren naar de verenigde staten. Ik zou mijn abonnement bij KPN Mobiel graag willen stopzetten aangezien ik in de VS toch geen gebruik kan maken van mijn belminuten en de 5gb wan internet. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ik werd zeer onvriendelijk te woord gestaan. Men zei enkel dat het abonnement alleen te beëindigen is bij overlijden. Toch staan er nogal tegenstrijdige reacties op het internet.

Aangezien mijn contract bij KPN in November afloopt en ik momenteel al een verlengingsaanbod heb gekregen heb ik nogmaals contact gehad met de helpdesk om te kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten naar prepaid, zodat ik toch klant blijf maar ik niet per maand een bedrag van ruim €60/€70 kwijt ben. Deze oplossing heeft men recent aan een kennis van mij aangeboden die ook gaat emigreren.

Ik zou graag mijn abonnement willen omzetten naar prepaid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon_R