Klacht: Abonnement binnen wettelijke bedenktermijn geannuleerd, maar bedrijf wil toch dat ik betaal

Ik heb op 11, 13, 16 en 17 januari via de juiste weg, namelijk via email, het abonnement Shoppendoejezo.nl geannuleerd. Netjes binnen de wettelijke 14 dagen termijn. Ik heb hierop geen enkele reactie gehad, en ook via telefoon zijn zij onmogelijk te bereiken.

Op 17 februari heb ik wederom gemaild met de mededeling dat ik de incasso, die zij ondanks de annulering wilde gaan doen, door de bank zou laten terug draaien.
Ook weer geen reactie!!

En nu sturen zij een mail, met een herinnering en dreigement met extra kosten?

Ik heb alle gestuurde email bewaard en sta volgens mijn rechtsbijstandsverzekering in mijn recht.
Ik heb op tijd geannuleerd, en ben Shoppendoejezo.nl helemaal niets verschuldigd.
Ik ga er dan ook vanuit dat zij mij nu eindelijk uit hun systeem halen en mij NOOIT meer lastigvallen!
Ik heb gisteren ook alweer een half uur in de wacht gezeten op hun telefoonnummer, en weer zijn zij niet te bereiken.
Schandalig!!!!!!

Als ik een bevestiging via mail krijg dat ik uit hun systeem ben en niets hoef te betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca Putto