Klacht: Abonnement beëindigen lukt niet

op 16 december 2017 over Tijdschriftnu.nl in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Op 25-11-2015 nam ik een abonnement van 24 maanden tegen gereduceerd tarief op Knipmode van New Skool Media B.V. via www.tijdschriftnu.nl. Daarvan kreeg ik dezelfde dag van de uitgever per e-mail een bevestiging.
Op 17-11-2017 inde de uitgever automatisch € 93,60 voor 2018, maar dat bedrag heb ik direct gestorneerd.
Dezelfde dag heb ik de uitgever gemaild dat ik ervan uitging en ook wenste dat het abonnement van 24 maanden werd beëindigd en Ik vroeg om een bevestiging. Daarop ontving ik echter per post een brief dd. 22-11-2017 waarin ik werd verzocht het jaarabonnement te voldoen, omdat auomatische incasso niet was gelukt.
Op 28-11-2017 mailde ik de uitgever wederom, maar geen reactie. Op 11-12-2017 verzocht ik uitgever voor de laatste maal per e-mail om mij per omgaande te bevestigen dat het abonnement was beëindigd.
Ik heb weer geen reactie ontvangen en dien daarom hierbij een klacht in. Ik had een abonnement voor 24 maanden en ging ervan uit dat ik hierna niets meer zou ontvangen of moest betalen. De uitgever verlengde het abonnement echter ongevraagd met 12 maanden.

Een bevestiging per e-mail dat mijn abonnement is beëindigd per 31-12-2017.

Alle klachten die gemeld zijn door tenc49