Klacht: abonnement afgelopen en jullie blijven afschrijven klantnummer 20177561749

op 25 september 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben in 2014 een contract aan gegaan voor een mobiele telefoon.
mijn contract zou op 24 juni 2014 in gaan tot 24 juni 2016.
ik heb begin dit jaar zelf bij telcommunicatie winkel in bilthoven mijn contract laten opzeggen. hier zelf nog een x achter aan gebeld. zelfs een brief en een sms bericht gehad.

nu blijven jullie in juli en augustus gewoon afschrijven.

ik heb 5 september met jullie gebeld.
ik had een vrouw die mij van links naar rechts stuurde. ik moest mijn eigen internet diensten opzeggen op internet. ik gaaf aan dat mijn telefoon niet meer werkte dus dat dat niet werkte. ze bleef moeilijk en onbeleefd doen.

ik heb 7 september nog een x gebeld. ik kreeg toen een jonge kerel aan de lijn die alles ging uitzoeken. hij ging mij terug bellen. nooit gebeurt.

22 september laag er weer een aanmaning op de deur maat. 23 september weer gebeld en toen zij de jonge aan de lijn dat alles opgelost is, maar ik moest nog wel even de laatste 2 rekeningen betalen. buiten mijn contract ga ik niks meer betalen.
ik ik vind de afhandeling echt slecht. ik heb dit jaar 5 x aan de lijn gezeten en nog wordt ik achtervolgt. ik hoop nu dat alles klaar is.

als er geen rekeningen meer komen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht robertj

1 maand geleden - ik heb nog niks gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door robertj