Klacht: Abonnement

op 13 september 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Een jaarabonnement op Libelle afgesloten per 9 juni 2016. De eerste zes maanden voor €2,50 per maand en de resterende zes maanden voor
€17,61 per maand. Betaling per maandelijkse incasso. Sanoma heeft inmiddels negen maanden abonnementsgeld ( juni 2016 – februari 2017) afgeschreven. Hierover telefonisch contact gehad en de ten onrechte afgeschreven incassobedragen (oktober 2016 -februari 2017) zouden worden teruggestort. Dit is niet gebeurd. Derhalve abonnementsgeld van vijf maanden (oktober 2016 tot februari 2017) gestorneerd. Inmiddels heeft Libelle het contract per 15 september 2016 beeindigd. Dit is tegen de voorwaarden omdat de overeenkomst voor een jaar is aangegaan. Inmiddels een brief gehad van Sanoma om alsnog de vijf maanden incassobedragen te betalen. Omdat de overeenkomst is beeindigd per 15 september 2016 zijn deze maanden niet meer verschuldigd. Sanoma heeft de administratie niet op orde en ze komen gemaakte afspraken niet na.

Onderzoek overeenkomst en gemaakte afspraken

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Libelle

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Winterink, Hartelijk dank voor uw bericht over het Libelle abonnement. Naar aanleiding van een e-mail die u heeft gestuurd is één en ander in werking gezet. Op dit moment wordt het uitgezocht samen met onze financiële afdeling en onze collega's houden u hierover verder op de hoogte. Met vriendelijke groet, Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door awinterink