Klacht: Abonnement

op 02 september 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik ben erals 70 jarige nog ingetuind om een 2 jarig abonnement te nemen op het AD met de belofte een tablet,ik ging toenmalige vakantie dus vond ik dit wel wat .Maar bij gebruik heb ik nog zulke rotzooi gezien,ze moesten zich schamen,dat was punt 1.Nu heb ik een bevestiging dat mijn abonnement per mail van nov 2015 geschreven door de heer Wijnant van klantenservice,ik heb nog 15 kranten tegoed periode 20aug tot 03 sept,ze dwingen mij nu om voor 25 kranten te betalen en het opzegging vanher abonnement is opgeschort naar 24-09-2016,ik heb hier mails van die nog al dwingend zijn onder het mom van bij niet betaling komt u in de problemen en dat wil ik niet,ik heb nog nooit schulden gehad ,dus nu ook niet,ik heb maar betaald,maar geen krant ontvangen vandaag 02-09-2016,ik telefonisch contact gehad met ene heer Bakker van klantenservice ,maar die gooide de Hoorn erop,wat ervan getuigd wat er voor mensen in dienst zijn,zij maken geen fouten ,alleen wij de abonnees .
Met vriendelijke groet
P.A de Vries

15 kranten betalen een fatsoenlijke tablet,ook op deze mails zijn ze nooit in gegaan,ze zeiden bij de klanten service ,smijt het maar in de vuilbak ,bij deze heb ik dit gedaan,het was niets om te repareren ,als je zoiets weet voor dat je het abonnement aangaat ,dan denk ik dat dit niet door was gegaan.
Ze moeten ouder mensen niet misleiden en ook de Hoorn er niet opgooien,als mijn zoon dat deed bij iemand kreeg hij een draai om z,n oren

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht vutter

1 maand geleden - Als ik de klachten lees ,die open staan over AD,is het toch eigenlijk te gek voor woorden ,dat zo,n krant de macht heeft om dingen te doen die mensen niet willen,en gewoon z,n gang gaat . Ik heb ook een dreigement gehad,bij niet betalen,krijgt u problemen. Ik heb nog €21,90 betaald ,waarna nu gelukkig het abonnement is gesloten . Heel denigrerend tegen mensen die al meer dan 35jaar die krant las. Ook de tablet die we toenmaals kregen voor een tweejarig abonnement,was van zeer slechte kwaliteit,dat te hebben gemeld ,krijg je te horen ,je hebt pech gehad !!! Zeer onbeschofte mensen werken er bij het AD. Met vriendelijke groet , Vutter

Alle klachten die gemeld zijn door vutter