Klacht: Abonnement

op 22 juli 2016 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Maria Menses,

Krijg zojuist een aanmaning van u om abonnement te betalen van okt.2015 -september2016
In al die tijd heb ik geen Readers Digest ontvangen…
Vreemde vraag dus om mij te laten betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb…
Daar bovenop nog de dreiging van een incassobureau….
Dit kan echt niet…
Gelieve een en ander uit te zoeken en mij z.s.m. terug te berichten

Mijn klantnummer zou zijn…
108467473
H.Schaap
Overmaaipark 18
3920 BE Lommel
Belgie

Gewenste Oplossing:

U gelieve deze aktie ongedaan te maken en mij daarover te informeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Readers Digest Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Readers Digest Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hugo45