Klacht: abonamment huurwoningen.nl

op 03 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op de site gekeken van huurwoningen.nl, welke als vermeld gratis was. Vervolgens nooit meer iets van gehoord tot ik een rekening kreeg a 19,95 voor een abonnament volgens huurwoningen.nl was afgesloten. Ik ben hier zelf zeer beducht voor en weet dan ook voor 100% zeker nooit een abonnement afgesloten te hebben.
Er wordt nu zelfs al gedreigd met een incasso bureau?! Het abonnement ging zogenaamd 2 maart in en liep 2 april af?! Zeer vreemd om geen abonnement afgesloten te hebben welke ik dan wel opgezegd?! zou hebben. Zeer duistere praktijken van deze “organisatie”.OPLICHTERS!!!!

Gewenste Oplossing:

ik hoef niets te betalen, nooit een abonnement afgesloten te hebbenik heb daar ook geen gebruikt van gemaakt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onze klantenservice heeft hierover contact met u gehad per e-mail.

Zij hebben u aangegeven dat u op 18 mei 2015 een premium account heeft aangemaakt op onze website. Voor een premium account betaald u €19,95 per 30 dagen.
U heeft uw premium account op 30 maart jl. pas uitgeschreven, de betalingsverplichting is van kracht tot het moment dat u het account uitschrijft. Wij hebben uw account op 30 maart jl. voor u uitgeschreven.

Toen uw account nog actief was heeft u één incasso terug laten boeken, deze dient nog voldaan te worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door montemaris