Klacht: abonamment huurwoningen.nl

op 03 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb op de site gekeken van huurwoningen.nl, welke als vermeld gratis was. Vervolgens nooit meer iets van gehoord tot ik een rekening kreeg a 19,95 voor een abonnament volgens huurwoningen.nl was afgesloten. Ik ben hier zelf zeer beducht voor en weet dan ook voor 100% zeker nooit een abonnement afgesloten te hebben.
Er wordt nu zelfs al gedreigd met een incasso bureau?! Het abonnement ging zogenaamd 2 maart in en liep 2 april af?! Zeer vreemd om geen abonnement afgesloten te hebben welke ik dan wel opgezegd?! zou hebben. Zeer duistere praktijken van deze “organisatie”.OPLICHTERS!!!!

ik hoef niets te betalen, nooit een abonnement afgesloten te hebbenik heb daar ook geen gebruikt van gemaakt!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 16:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onze klantenservice heeft hierover contact met u gehad per e-mail.

Zij hebben u aangegeven dat u op 18 mei 2015 een premium account heeft aangemaakt op onze website. Voor een premium account betaald u €19,95 per 30 dagen.
U heeft uw premium account op 30 maart jl. pas uitgeschreven, de betalingsverplichting is van kracht tot het moment dat u het account uitschrijft. Wij hebben uw account op 30 maart jl. voor u uitgeschreven.

Toen uw account nog actief was heeft u één incasso terug laten boeken, deze dient nog voldaan te worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Huurwoningen.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door montemaris