Klacht: Opgelicht vlies behang en plaksel

op 27 juli 2014 over abc behang in de categorie Online Woonwinkels

Vlieshang en kant en klare plak besteld. Ontvangen: verkeerde rollen en plak die je zelf moet klaarmaken. Na telefonisch kontakt bleek dat het kant en klare niet opgestuurd kon worden, en van het behang er worden bv 4 verschillende omschrijvingen gegeven op de site met bv 4 verschillende artikelnummers en meneer zegt dat het allemaal het zelfde rolletje behang is… hier hoef je niet voor geleerd te hebben klopt geen hout van!! Voor mij als klant is de prijs ook nog eens anders ik ben voor mijn bestelling opgelicht voor 9 euro. Daarnaast mocht ik het van hem terugsturen gedaan aangetekend maar meneer geeft een niet thuis.

Tevreden als ik krijg wat ik heb besteld en als iets niet geleverd kan worden is het wel zo plezierig als er gebeld wordt. hij moet ook zijn website aanpassen je kan immers niet bv 4 produkten plaatsen en dan zeggen dat het allemaal het zelfde is...

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over abc behang

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar abc behang over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over abc behang nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zebra.nl