Klacht: abbonnement op columbus die ik niet heb afgesloten

op 17 november 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Op 11 nov. is er €10 van mijn rekening gehaald. In de omschrijving stond iets van een abbn. die ik zou hebben afgesloten op het blad Columbus. Ik heb 12 nov. abonnementenland gemaild dat ik het afgeschreven bedrag van €10 heb gestorneerd omdat ik naar mijn weten geen abonnement had afgesloten. Deze mail heb ik 14 nov. weer verstuurd maar ook hierop geen reactie evenals mijn mail van 12 nov. Op 16 nov. heb ik een blad ontvangen van Columbus en deze in de verpakking gelaten om deze retour te sturen. Vraag: waarom wordt er niet gereageerd op mijn mails, en waarom heb ik een blad ontvangen waar ik naar mijn weten niet op ben geabonneerd. Graag wil ik deze materie opgelost hebben. Maar op deze manier lukt het niet.

Dat ik een reactie ontvang waarom er €10 is afgeschreven en ik een blad heb ontvangen zonder dat ik daar om gevraagd heb.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:36 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door agnes1403