Klacht: Abbonement

op 28 december 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een probleem en ik hoop dat jullie mij via deze manier kunnen helpen. Ik heb een abonnement bij jullie lopen, alleen ik heb een nieuwe telefoon gekocht en het lukt mij niet meer om in te loggen. Ik weet de gebruikersnaam niet en mijn wachtwoord niet. Ik heb mijn e-mails’s bekeken en het is er niet een van. Ik heb wel een rekening nummer waar het maandelijks op word afgeschreven.

Rekeningnummer: NL72 ABNA 0552 1140 49

Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groet,

Mike

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat jullie dan de abonnement kunnen opzeggen en dan maak ik wel een nieuwe abonnement weer aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MikeDafina