Klacht: Aanvullen producten

op 19 oktober 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Sinds maandag 10 oktober zijn alle loreal producten 1+1 gratis. Natuurlijk zoals verwacht zijn deze producten binnen no time weg. Ik zit elke dag tot 18:00 op mijn werk waardoor mijn eerste mogelijkheid om naar de etos te gaan op donderdag avond is. Zoals verwacht zijn bijna alle producten al weg waaronder ook het product wat ik graag wilde. Niets aan de hand dat was te verwachten. Vervolgens vraag ik bij ZES filialen wanneer deze weer aangevuld worden. Dit weten de medewerkers niet want de persoon die zovaak in de zoveel tijd langs komt om bij te bestellen is nog niet geweest en het is ook niet bekend wanneer.
1. zorg als je zo’n actie start dat er genoeg van is, ook dat er op tijd aangeleverd wordt want dit is gewoon stront irritant. IEDERE dag dat ik de mogelijkheid heb om een etos te bezoeken doe ik dit en iedere keer krijg ik het zelfde te horen.

Als het filiaal gewoon duidelijk aan kan geven wanneer een product aangevuld wordt. zodat ik niet iedere keer met hoop naar een filiaal afreis in mijn enige vrije tijd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Palmss