Klacht: Aanvraag Voorschot

op 20 juni 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik Michael Voogd ben sinds 22 April 2016 opgenomen in een kliniek te Rotterdam. Ik heb volgens de Nederlandse wetgeving dan ook recht op een zak en kleed geld regeling. Mijn aanvraag heb ik op 28/04/2016 ingediend naar mijn weten heb ik dan het recht op een voorschot na 4 weken dat is dan 28/05/2016 dat heb ik ook aangevraagd Het is nu ondertussen 20/06/2016 en ik heb nog steeds niets gehoord laat staat een voorschot ontvangen. ik vraag mijn eigen af kunnen ze dit zomaar doen? Ik heb het hele nare gevoel intussen gekregen dat de Gemeente er niet is om je te helpen maar eerder om je te belemmeren en dus als maar meer in de financiële afgrond te belanden.!

Vriendelijke groet Michael Voogd

Ik Ben tevreden wanneer ik met mijn zak en kleedgeld mijn openstaande facturen kan gaan betalen, dus niet voor kleding maar nogmaals om rekeningen te betalen die zijn opgelopen in de tijd dat ik zonder inkomen heb moeten wachten op de Gemeente Rotterdam.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike010