Klacht: Aanvraag token

op 27 januari 2014 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna 3 weken geleden een token aangevraagd voor parkeergarages. Tot op heden nog niets ontvangen. Ik ben anderhalf week geleden begonnen met dit te melden en ze beloofden snel alsnog een token op te sturen.
Ik heb de hele week afgewacht en tot op heden nog steeds niets ontvangen. De teammanager schreef mij dat ze de aanvraag niet ontvangen hadden terwijl een medewerker mij 10 januari per mail vroeg of ik het token ontvangen had… Het is een enorme chaos in de administratie daar. Ik heb vrijdag 24 januari een boze mail gestuurd dat ik nog steeds niets had, maar weer totaal geen reactie of actie.

Gewenste Oplossing:

Als ik morgen het token in mijn brievenbus vind ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Parkmobile

3 jaren geleden - Beste Paula, Naar aanleiding van uw mails en klacht het volgende. Volgens ons systeem is er inderdaad op 10-01 een token verstuurd. Naar aanleiding van uw mail is er op 24-01 nogmaals een token naar u toegestuurd. Wij hebben vernomen dat deze inmiddels is ontvangen. U heeft ook een nieuwe kaart gekregen. Vermoedelijk is er het een en ander fout gegaan bij de aanvragen. De oude kaart mag u weggooien en u kunt gebruik maken van uw nieuwe kaart. Wij zullen een restitutie aanmaken voor het bedrag van €5, welke u retour zult ontvangen op uw rekening. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Parkmobile

Parkmobile

Heeft op 31 januari 2014 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Paula,
Naar aanleiding van uw mails en klacht het volgende.
Volgens ons systeem is er inderdaad op 10-01 een token verstuurd. Naar aanleiding van uw mail is er op 24-01 nogmaals een token naar u toegestuurd. Wij hebben vernomen dat deze inmiddels is ontvangen. U heeft ook een nieuwe kaart gekregen. Vermoedelijk is er het een en ander fout gegaan bij de aanvragen. De oude kaart mag u weggooien en u kunt gebruik maken van uw nieuwe kaart. Wij zullen een restitutie aanmaken voor het bedrag van €5, welke u retour zult ontvangen op uw rekening. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet, Parkmobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Paula2134