Klacht: Aanvraag nieuwe ledenpas

op 03 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind Augustus een nieuw leden pasje aan moeten vragen om dat mijn oude niet meer goed was.
Mij is gezegt binnen 2 weken krijg ik hem per post tehuis gestuurt .
Nu zitten wij anderhanden ik Oktober en nog heb ik hem niet.
Ik vind dit wel erg slecht van u organisatie.
Ik ben gisteren bijna de hele dag bezig geweest om contact te kijgen via de telefoon maar mooi niet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevrede als mijn klacht verholpen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit Roke