Klacht: aanvraag meerdere brochures

lemontroop op 14 augustus 2012 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik kwam op de NTI website, ik wilde alle brochures aanvragen die aangeboden worden op de site. Echter zal je dit allemaal handmatig moeten doen. Ik dacht een chat functie dus meteen aangeklikt en alles uitgelegd, vervolgens wordt ik afgescheept dat dit alsnog allemaal handmatig moet gaan invullen voor alle gidsen die ik wil aanvragen. Ik sprak met X, ze had maar wat keren weg geklikt, en nu zie ik heel die applicatie van de chat niet meer op de site…. schijnbaar zijn ze op hun hoede voor vragen buiten hun standaarden? Deze mevrouw vertelde mij dat ik het dan zelf maar moet uitzoeken.. en dat er morgen een nieuwe NTI site in de lucht is en dat ik maar tot morgen zal wachten..

Alle aangeboden gidsen naar mij toe sturen, dit om een goede indruk en bewuste keuze bij het NTI te kunnen maken.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 15 augustus 2012 om 10:15 geantwoord

U kunt bij de NTI meerdere gidsen aanvragen. In totaal hebben wij drie gidsen voor onze cursussen, MBO opleidingen en HBO/University opleidingen.
Op onze website heeft u de mogelijkheid om deze drie gidsen aan te vragen, echter dient u voor iedere gids een aanvraag in te voeren.
Om dit zo gebruiksvriendelijk te laten verlopen, onthoudt onze website uw gegevens, waardoor u niet opnieuw al uw gegevens dient in te voeren.
Dit is in het chatgesprek met één van onze medewerkers besproken. Verder heeft zij u uitgelegd dat wij inderdaad met een nieuwe website live gaan, waardoor het aanvragen van een studiegids gemakkelijker wordt.
Wij betreuren het dat u het chatgesprek niet als positief heeft ervaren. Dit is uiteraard niet de dienstverlening die wij willen nastreven. Hiervoor bieden wij dan ook onze welgemeende excuses aan.

Inmiddels heeft u in een ander chatgesprek de gidsen aangevraagd. Deze ontvangt u binnen enkele dagen in uw brievenbus. Uiteraard willen wij u veel succes wensen met het kiezen van de juiste opleiding.
Mocht u nog vragen hebben over één van onze opleidingen, neemt u dan contact op met onze studieadviseurs via 071 - 561 00 77.

Alle klachten die gemeld zijn door