Klacht: Aanvraag kwijtschelding uit systeem verwijderd geen post, ontvangen.

Mijn klacht is eigenlijk een dubbele klacht. Gisteren kreeg ik een brief binnen van het BSR dat mijn aanvraag kwijtschelding 2019 afgewezen is omdat ik nooit aanvullende informatie heb aangeleverd. Er zou een brief verstuurd zijn met de vraag om aanvullende informatie te verzenden. Deze brief is echter nooit aangekomen. Dus nu ligt er een afwijzende beschikking zonder dat ik ooit de kans heb gekregen informatie te verzenden.

Daarnaast kwam ik er gister achter dat mijn op 9 maart 2020 verzonden kwijtscheldingsverzoek (tussen 15:32-15:39 ingevuld en verzonden via DigiD). Uit het systeem verwijderd is.

Wanneer de informatielevering daadwerkelijk optimaal is (denk aan zowel post als bijvoorbeeld mijnoverheid.nl). Daarnaast een onderzoek hoe het kan dat een gedaan kwijtscheldingsverzoek van de website verwijderd kan zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Benadeeldestudent