Klacht: aanvraag groene kaart voor de caravan.

op 10 juni 2016 over FBTO in de categorie Verzekering

Zojuist heb ik een groene kaart telefonisch aangevraagd bij de FBTO. E.e.a. is netjes afgehandeld door een vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn.

Bij de auto wordt elk jaar altijd automatisch een groene kaart toegezonden. Bij de caravanverzekering kan dit om de een of andere reden niet. Dat moet elk jaar weer telefonisch en kan ook niet via internet.
Dat is niet erg klant vriendelijk. Ook dit jaar heb ik meerdere keren opnieuw gebeld omdat ik de mededeling kreeg dat de wachttijd kon oplopen tot 10 minuten. Het is erg vervelend om zolang te moeten wachten en bovendien kost het je ook nog extra geld aan belminuten.

Klacht heb ik ook aan de vriendelijk dame doorgegeven

Ik zal tevreden zijn wanneer de groene kaart voor de caravan elk jaar automatisch wordt verstuurd, net als bij de auto. Wanneer dat niet kan dan zou je het in deze tijd toch minimaal via internet aan te vragen zijn.
Kortom FBTO: jullie zeggen aan het begin van een telefoongesprek klantvriendelijk te zijn maar helaas zijn jullie het niet.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 10 juni 2016 om 16:16 geantwoord

Beste wgraaf,

Ik snap je klacht niet helemaal. Een groene kaart voor de caravan gaat inderdaad niet automatisch. Aangezien deze niet bij ons verzekerd (hoeft) te zijn. Het gaat om het trekkende voertuig. En deze groene kaart kan je op meerdere manieren aanvragen. Ook via internet: email, facebook, twitter WhatsApp etc. Dus laat het ons digitaal weten en je krijgt een groene kaart voor je caravan. Makkelijker kan ik het je niet maken!

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wgraaf