Klacht: aantal produkten

op 27 januari 2014 over Post algemeen in de categorie Post

Wij zijn een doorsnee gezin van 5 volwassen personen. Sinds 2 jaar is er bij ons irritatie over het aantal produkten dat wij mee mogen nemen bij een aanbieding. Wij zijn particulieren. Uiteraard wordt er door Plus niet aan bedrijven verkocht. Logisch. Als wij van een aanbieding gebruik willen maken, in het laatste geval Fanta, dan mogen wij niet meer dan 5 flessen meenemen. Vroeger kocht je toch ook een krat limonade of cola. In een krat zitten 10 flessen. Voor een doorsnee gezin toch normaal. Dit is slechts één voorbeeld. Het personeel aan de kassa is door de filiaalhouder zo geïnstrueerd dat er niet meer dan 5 stuks verkocht mogen worden. Of, in sommige gevallen 3 stuks,( Senseo) afhankelijk vh product.Als ik vraag waarom of dat zo is, krijg ik als antwoord: “dat mag gewoon niet”. Het is zelfs zo erg dat een kassamedewerker mij zegt “ja, maar als dhr. Rutjens dat achteraf ziet, hebben wij een probleem”. Nu dacht ik oké, dan gaat één persoon aan de ene kassa en een ander lid van ons gezin aan een andere kassa. Dat mocht ook niet. Het lijdt sinds geruime tijd tot irritatie bij mij en ook bij kassamedewekers. Het lijkt mij toch dat het niet uit maakt aan wie er wordt verkocht? Of ik dit nu afreken of mijn buurman. Nogmaals wij zijn gewone particulieren. Op tv zie je altijd “Plus biedt meer…..Veel meer. Tja, dat kan ik toch werkelijk niet zeggen. En dit is slechts één voorbeeld.

In afwachting van een reactie,
H. Broens Roermond

Die mag u nu eens helemaal zelf bedenken.
Ik verwacht helemaal niets, maar wil dit toch even kenbaar maken, omdat het al weer de zoooveelste keer is. Ik ben niet de enige cliënt die dit overkomt, wellicht wel een vd weinigen die dit meldt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Post algemeen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Post algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BroensH