Klacht: aansluiting netwerk

op 23 augustus 2016 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Ik heb 2 augustus een verhuizing doorgegeven en eind september zou ik pas aangesloten kunnen worden op mijn nieuwe adres terwijl ik daar 2 september al heen ga. Dat het een aantal dagen duurt voordat ik aangesloten ben, daar kan ik mee leven, maar om betalende klanten 3 a 4 weken te laten wachten op een aansluiting is absurd. Uiteindelijk gaf klantenservice mij het advies mijn contract op te zeggen en als nieuwe klant aan te melden omdat ik dan sneller aangesloten zou kunnen zijn. Ook absurd eigenlijk! maar goed, toch gedaan, binnen 4 dagen zou ik wat te horen krijgen wanneer ik aangesloten zou kunnen worden. uiteindelijk niets gehoord en zelf contact opgenomen. Er waren technische problemen en ze waren er ‘druk’ mee bezig dit op te lossen. Uiteindelijk weer contact gehad en wederom geen oplossing, maar er word weer ‘hard’gewerkt. Het enige wat ze nu moeten doen is contact zoeken met reggefiber wat het probleem is. Maar dit schijnt dagen te moeten duren. Daarbij geven ze aan dat het bij iedere provider zo lang duurt om aangesloten te zijn. Echtr is dit niet waar want kpn kan 28 augustus en ziggo kan 30 augustus al leveren. Onzin dus. het enige wat ik van klantenservice terug krijg is dat ze op dit moment niets kunnen zeggen en zodra zij bericht hebben me iets laten weten… Hier heb ik dus niets aan.

Ik ben tevreden als ik per 2 september aangesloten ben, met mijn oude contract en er een flinke tegemoetkoming komt voor alle tijd en stress die me dit gekost heeft. En de oplossing wil ik niet volgende week pas horen, maar het liefst nog gisteren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 01 september 2016 om 17:03 geantwoord

Helaas is het niet mogelijk geweest om de aansluiting op tijd te realiseren, door de afspraken die wij hierover hebben omtrent aansluittermijn. De klant heeft daarom de aanvraag mogen annuleren.
We doen er alles aan om aan wensen tegemoet te komen, maar wij zitten helaas vast aan bepaalde termijnen.

[Guido] Webcare OnsBrabantNet

Alle klachten die gemeld zijn door mawink