Klacht: Aansluiting kan ik naar fluiten?

op 25 april 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

In de zomer van 2016 heb ik een aansluiting aangevraagd. Tot op heden is dit nog steeds niet gerealiseerd. Reggefiber wijst met zijn vingertje naar Future Fiber, het bedrijf dat in dienst is van Reggefiber. Keer op keer worden er afspraken gemaakt. Keer op keer komen zij niet opdagen en zit ik, met mijn aangevraagde verlofdag, thuis voor niks te wachten. Ze kunnen het niet zomaar realiseren omdat er meer werkzaamheden uitgevoerd moeten worden op mijn adres. Dus dit geef ik ook keer op keer aan bij het maken van een afspraak. Toch komen ze er dan achteraf achter dat ze meer werkzaamheden hadden moeten inplannen.

Nu komen ze 9 van de 10 keer niet opdagen (terwijl ze de dag ervoor nog bellen met een herinnering voor de afspraak) of ze bellen last minute af dat ze toch niet komen. Vandaag belde ze naderhand dat ze toch niet geweest zijn. Zo ga je toch niet met elkaar om? Zou Future Fiber/ Reggefiber het leuk vinden als hun medewerkers continu vrij vragen of niet komen opdagen? Mijn werkgever in ieder geval niet!

Wanneer de aansluiting gerealiseerd wordt en zij nu daadwerkelijk doorpakken. Niet met smoesjes komen en een schadevergoeding + oprechte excuses zou op zijn plaats zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 26 april 2017 om 12:50 geantwoord

Bericht van Reggefiber

3 maanden geleden - Goedenavond Mevrouw Hassing, Ik heb een terugkoppeling ontvangen van de collega's van uitvoering. Zij hebben u vandaag aangesloten op ons glasvezelnetwerk. Ik wens u heel veel plezier met diensten via ons glasvezelnetwerk. Met vriendelijke groeten, Marga Bouwhuis Klachtenteam

Alle klachten die gemeld zijn door janineh