Klacht: Aansluiting in huis

op 08 juni 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Binnenkort gaan we over op internet via glasvezel, nu blijkt dat de installateur ooi het een goed idee vond om de glas vezel kabel binnen te laten komen in de woonkamer.
Dwars door het laminaat, geen mogelijkheid om het laminaat er meer uit te halen zonder de kabel te beschadigen.

Een monteur die de kabel opnieuw aansluit, en dan nog het liefst in de meterkast, zoals het hoort

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

1 maand geleden - Geachte heer Sijtsma, Ik heb uw e-mail met de foto's ontvangen, mijn dank hiervoor. Inmiddels hebben wij een monteur aangestuurd om de situatie te herstellen. Deze neemt zo spoedig mogelijk contact op voor het maken van een afspraak. Met vriendelijke groet, Joanne

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 13 juni 2017 om 09:17 geantwoord

Geachte heer Sijtsma,

Inmiddels heeft de monteur een afspraak met u gemaakt om de situatie te herstellen. Ik ga er vanuit dat hiermee het probleem is opgelost.

Mocht u nog andere vragen voor me hebben, dan hoor ik dit graag van u.

Joanne Baan
Afdeling Klachten Reggefiber

. . . .

Heeft op 19 juni 2017 om 19:49 geantwoord

Ja, echter is er nog geen afspraak met mij gemaakt? Graag zou ik inderdaad een afspraak willen inplannen

Bericht van Reggefiber

1 maand geleden - Geachte heer Sijtsma, Ik heb zojuist onze uitvoerende partij verzocht om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Ik verwacht dat dit vandaag en anders uiterlijk morgen zal gebeuren. Wilt u zo vriendelijke zijn om mij te berichten als u morgen nog geen afspraak heeft gemaakt? Met vriendelijke groet, Joanne Baan

Reactie van de melder van de klacht Victorsijtsma

1 maand geleden - Ik had zojuist een monteur op de stoep staan, echter wist ik dit niet en kon de beste man niet ontvangen. Van de monteur wel een nummer gekregen en een afspraak gemaakt voor donderdag. Is dus opgelost, dank u wel :)

Alle klachten die gemeld zijn door Victorsijtsma