Klacht: Aansluiting Glasvezel op nieuwbouw

op 03 september 2015 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu inmiddels al 4 weken op de beloofde aansluiting. Het ging vanaf het begin al niet goed. Mijn aanvraag gestart op 18 mei (week 21), kreeg een standard mailt met “U krijgt zo spoedig mogelijk van ons een reactie”. Na 3 weken niets vernomen te hebben heb Ik heb zelf maar contact opgenomen met reggefiber. 2 dagen later krijg ik antwoord waarin aangegeven wordt dat het gemiddeld 10-12 weken na indien aanvraag duurt voordat ik een aansluiting heb. Tijdens de bouwvak nog gebeld wanneer de aansluiting gepland staat en te horen gekregen dat ze in de week nadat de BAM is langs geweest ze de aansluiting laten realiseren. Dat was begin augustus. Weer gebeld. Er is toen toegezegd dat ik ingepland stond voor de wek van 4 september. Inmiddels zijn we 19!!! weken verder en krijg ik zojuist te horen dat de voor morgen geplande aanleg is verplaatst naar waarschijnlijk volgende week maar dat wisten ze nog niet zeker…… Ik mag nu voor de 3e keer de aanleg van de oprit verzetten en we zitten straks 3-6 weken met jonge kinderen in een huis zonder internet en televisie..Ik kon al wel alvast internet bestellen en er werd mij geattendeerd op een promotiecode. Deze tip had ik in de eerste 4 telefoontjes ook al gekregen en op 5 juli aangevraagd. We willen alles via KPN maar op de site van reggefiber zie je vervolgens alleen maar 3 KPN abonnementen met een 100mb upload. De goedkopere abonnementen met 10mb upload of de snellere met 500Mb download die ook in dezelfde straat te verkrijgen zijn, staan er niet tussen. Ook wordt er gevraagd naar een promotiecode die ik na ruim 2 maanden nog steeds niet heb ontvangen. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom de site ëindelijkglasvezel.nl” ipv “nualglasvezel.nl” heet. De negatieve verhalen over de vertraagde aanleg en maanden zonder internet en televisie bij nieuwbouw overstemmen de positieve….

Gewenste Oplossing:

- Meer keuze over wie als partij glasvezel aan komt leggen
- Promotiecode voor korting op abonnement is binnen
- Keuze uit alle pakketten van KPN icm promo code
- Tussen nu en 1 week glasvezel
- tussen nu en 1 week tv kunnen kijken en kunnen internetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Schonewille, Bedankt voor uw melding op de website van 4 september jl. Ik begrijp uw situatie volledig en allereerst wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden. Ik heb uw melding direct besproken met onze afdeling Nieuwbouw. Zij geven aan dat zij op het moment heel hard werken om voor u een oplossing te vinden. Zij zullen sowieso vandaag nog contact met u opnemen. Wanneer u nog een vraag of een andere wens heeft, dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet, Joanne Baan Escalatie team

Alle klachten die gemeld zijn door nualglasvezel