Klacht: Aansluiting glasvezel

Peking40 op 27 februari 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zaterdag 27 februari, beginnen werklieden, met het aansluiten van de glasvezel kabel.
Wij wisten hier niet van.
We hebben wel een folder in de bus gekregen (afgelopen donderdag)van werk in onze straat,maar verder geen duidelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Als het van te voren wordt aangegeven, wanneer precies ze komen.
Anders heeft zo'n folder ook totaal geen zin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 01 maart 2021 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Peeters,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te horen dat u niet van te voren op de hoogte bent gesteld van de werkzaamheden die door onze onderaannemer worden uitgevoerd. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij hebben dit direct besproken met onze onderaannemer in Roermond. Zij gaan na hoe het komt dat u hier geen brief over heeft gehad en zodra zij hier duidelijkheid over hebben, zullen wij u daarover informeren. Daarnaast zullen wij u dan ook laten weten hoe het vervolg van de werkzaamheden is ingepland.

U hoort zo spoedig mogelijk meer van ons.

Met vriendelijke groet,

Samsara
Klachtenteam KPN NetwerkNL

Alle klachten die gemeld zijn door Peking40