Klacht: Aansluiting

op 05 augustus 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Begin dit jaar hebben jullie in Rosmalen glasvezel aansluitingen gemaakt. Hiervoor kwamen onze gebouwen niet in aanmerking. Maar omdat het toch vaak om een woonhuis aansluiting gaat is er wel kabel gelegd tot aan het pand. In mei hebben jullie de glasvezel kabel willen aansluiten. dit kon niet omdat de kabel te kort was en dat een andere ingang was waar u de kabel binnen moest brengen.
In juni heb ik contact gehad met een uitvoerder die de kabel heeft laten verleggen in deze maand. Hierna zou U zou mij bellen voor een aansluitingsdata. Hierop heb ik nooit bericht gehad. Begin juli heb ik jullie gebeld of er een mogelijkheid was om de aansluiting te realiseren. Hierna nog 2 keer gebeld met u om een afspraak te maken en mondeling ingesproken dat jullie mij terug willen bellen om een afspraak te maken. vandaag contact gehad en nu blijkt dat jullie geen werkzaamheden meer verrichten in Rosmalen als ik een abonnement afneem. terwijl we klant zijn bij KPN samen met alle kerken en gebouwen van het bisdom.
Ik zou heel graag met u in contact komen na 1 sept ivm mijn vakantie om toch een aansluiting te realiseren zonden dat ik verplicht ben om een abonnement af te nemen.
Is dit niet mogelijk dan overweeg ik om alle abonnementen van KPN op te zeggen voor al onze aansluitingen.

Gebouwen beheerder H. Maria Parochie
Peter van den Brand
0644340035

Dat u de aansluiting alsnog realiseert.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht P vd Brand

9 maanden geleden - Heb telefonisch de klacht doorgegeven en wordt nauwelijks gehoord. Met alleen de mededeling dat dit de procedure is en dat er niets aangedaan kan worden. er wordt nog niet eens nagedacht of er een mogelijkheid is dat ergens in de buurt aansluitingen worden gemaakt. om dan dit mee te nemen. Of als er storingen zijn om de aansluiting dan te realiseren. Ik ga overleggen wat wij met alle aansluitingen gaan doen bij jullie.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

9 maanden geleden - Geachte heer van den Brand, Wij proberen contact met u op te nemen via telefoonnummer: 06-44340035 om tot een oplossing te komen. Echter krijgen wij geen gehoor. Kunt u bevestigen of dit telefoonnummer juist is? Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Joanne Baan

Alle klachten die gemeld zijn door P vd Brand